ערן זהבי שכר : ערן ×–×"×'×™ תמונת מצ×' ל×'×'×™ עתי×"ו ×'סין ספורט 1 / שנחאי שנואה הביעה בו עניין.. במועדון הסיני מותחים ביקורת על התנהלותו של ערן זהבי בעונה האחרונה ודרישתו להשלמת שכר במידה שיעבור לקבוצה אחרת. ערן זהבי ישוחרר לשני משחקי הנבחרת בליגת האומות נגד סקוטלנד וסלובקיה. שכר של 15 מיליון דולר בעונה הבאה. במהלך השיחות הראשוניות עם הקבוצה הוא הבהיר שברצונו לקבל שכר. בתום משא ומתן ממושך, הנהלת גוואנגז'ו החליטה לשדרג את חוזהו של זהבי.

ערן זהבי ממשיך להסתכל לעבר היעד הבא בקריירה שלו בזמן שהוא נמצא. ערן זהבי חתם הבוקר (שני) על חוזה חדש בקבוצתו גוואנגז'ו r&f לשלוש שנים נוספות. כל פרטי החוזה של ערן זהבי באיינדהובן. זהבי הציב לקצב ולעצמו מטרה: ערן זהבי נמצא תחת חוזה בגוואנגז'ו, שיסתיים בעוד שנה וחצי.

שכר כפול ×' Rf או ×¢×–×™×'×
שכר כפול ×' Rf או ×¢×–×™×'×" עתי×"ו ×"מעורפל של ×–×"×'×™ ספורט 5 from www.sport5.co.il
כישרונו וחריצותו איפשרו לו לקבל שכר שיצר פער כלכלי והווייתי בלתי נתפש בינו לבינם. מקרה לא נעים, מעבר לפריצה רגילה. ערן זהבי ודיא סבע (רדאד ג'בארה) שכר הזרים בליגה הסינית יוגבל לשלושה מיליון דולר לעונה, כך נקבע היום (רביעי) במסגרת רפורמה נוספת של ההתאחדות המקומית. הנבחרת אמורה היתה לטשטש זאת: הם יצאו עם בני משפחותיהם לחופשה קצרה בפוקט, לפני מחנה האימונים שתוכנן סמוך לבנגקוק, אבל הקורונה הביאה אותם למצב שבו נאלצו לשכנע. קבוצתו הסינית נתנה לו תוספת שכר של 50% בשנתיים הקרובות והציבה עליו תג מחיר של 40 מיליון. ביקש מפנרבחצ'ה שכר של 2.5 מיליון אירו לעונה שכר שנתי בגובה של 20 מיליון דולר, השכר הגבוה ביותר בסין.

זהבי מרוויח שכר שזהה לצמרת משתכרי המעגל השני של צמרת כדורגלני העולם.

לפי החוזה החדש, הכוכב הישראלי ירוויח 12.5 מיליון דולר לעונה. שחקנה של מכבי תל אביב ערן זהבי תועד לעיני מאות אלפי אוהדים מניח יד על ראשו ויד על עיניו וקורא שמע ישראל בפתח המשחק המשמעותי מול 'באזל' בשוויץ במהלכו הבקיע שני שערים (ספורט) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. שנחאי שנואה הביעה בו עניין. גוואנגז'ו תוקפת את ערן זהבי, שקיבל הצעה מפ.ס.וו. ערן זהבי ממשיך להסתכל לעבר היעד הבא בקריירה שלו בזמן שהוא נמצא. מקרה לא נעים, מעבר לפריצה רגילה. קבוצתו הסינית נתנה לו תוספת שכר של 50% בשנתיים הקרובות והציבה עליו תג מחיר של 40 מיליון. ערן זהבי נמצא תחת חוזה בגוואנגז'ו, שיסתיים בעוד שנה וחצי. בנוסף, הוא יקבל מענק של מיליון דולר במקרה שהקבוצה תזכה באליפות ומיליון דולר אם יסיים. מחבר הביוגרפיה של ערן זהבי מתייחס לתקרית סרט הקפטן (הרגשתי כאילו אני עשיתי את זה), לעימות בין השחקן למיץ' גולדהאר (הוא נוסע לטורונטו לבד ומתמודד עם אחד מעשירי העולם, ואשכרה צועק עליו) ולאופי המוחצן (אני חושב שכל אחד. זהבי שכר מטוס פרטי, ממתין להתרת החוזה בסין. זכייה נוספת בתואר מלך השערים תעניק לו מיליון דולר. זהבי בראש, אחריו עמרי כספי.

זהבי הציב לקצב ולעצמו מטרה: ערן זהבי צפוי לחתום בתוך 24 שעות על חוזה חדש בגוואנגז'ו r&f שיקנה לו שכר של 11 מיליון דולר נטו לעונה, לא כולל בונוסים. ערן זהבי ודיא סבע (רדאד ג'בארה) שכר הזרים בליגה הסינית יוגבל לשלושה מיליון דולר לעונה, כך נקבע היום (רביעי) במסגרת רפורמה נוספת של ההתאחדות המקומית. ערן זהבי ממשיך להסתכל לעבר היעד הבא בקריירה שלו בזמן שהוא נמצא. זכייה נוספת בתואר מלך השערים תעניק לו מיליון דולר.

ז×
×–×"×'×™ לא קי×'ל שכר אני מת×'ייש ×'ש×'יל ×"פועל from www.ynet.co.il
זהבי החל את דרכו בקבוצת הפועל תל אביב, במדיה זכה בדאבל בעונת 2009/2010, לאחר שכבש את שער הניצחון בתוספת הזמן של מחזור. זהבי שכר מטוס פרטי, ממתין להתרת החוזה בסין. כישרונו וחריצותו איפשרו לו לקבל שכר שיצר פער כלכלי והווייתי בלתי נתפש בינו לבינם. במהלך השיחות הראשוניות עם הקבוצה הוא הבהיר שברצונו לקבל שכר. שכר גבוה, מועדון מפואר שהולך על כל התארים, אתגר גדול, הבטחה להיות שחקן מרכזי בקבוצה, ואפילו מאמן (רוג'ר שמידט. לפי החוזה החדש, הכוכב הישראלי ירוויח 12.5 מיליון דולר לעונה. שכר של 15 מיליון דולר בעונה הבאה. בתום משא ומתן ממושך, הנהלת גוואנגז'ו החליטה לשדרג את חוזהו של זהבי.

שכר גבוה, מועדון מפואר שהולך על כל התארים, אתגר גדול, הבטחה להיות שחקן מרכזי בקבוצה, ואפילו מאמן (רוג'ר שמידט.

זהבי שכר מטוס פרטי, ממתין להתרת החוזה בסין. ערן זהבי, כדורגלן גדול ואיש קטן ובלתי נסבל. קיצוצי שכר בליגה הסינית, גם ערן זהבי ייפגע. החלוץ שמתקרב למלכות השערים בסין מעוניין לחתום על חוזה חדש לשלוש שנים בקבוצה שתגדיל את שכרו. קבוצתו הסינית נתנה לו תוספת שכר של 50% בשנתיים הקרובות והציבה עליו תג מחיר של 40 מיליון. כל פרטי החוזה של ערן זהבי באיינדהובן. שכר שנתי בגובה של 20 מיליון דולר, השכר הגבוה ביותר בסין. כישרונו וחריצותו איפשרו לו לקבל שכר שיצר פער כלכלי והווייתי בלתי נתפש בינו לבינם. ערן זהבי שוחרר למשחקי הנבחרת, דיא סבע לא המועדון הסיני פירסם הודעה שהכוכב של נבחרת ישראל יוכל לשחק מול סקוטלנד וסלובקיה. היום חתם ערן זהבי על חוזה בקבוצת הכדורגל הסינית גוואן ג'ו עם שכר אסטרונומי של 60 מיליון שקלים בשנתיים וחצי. זהבי החל את דרכו בקבוצת הפועל תל אביב, במדיה זכה בדאבל בעונת 2009/2010, לאחר שכבש את שער הניצחון בתוספת הזמן של מחזור. גוואנגז'ו תוקפת את ערן זהבי, שקיבל הצעה מפ.ס.וו. שחקנה של מכבי תל אביב ערן זהבי תועד לעיני מאות אלפי אוהדים מניח יד על ראשו ויד על עיניו וקורא שמע ישראל בפתח המשחק המשמעותי מול 'באזל' בשוויץ במהלכו הבקיע שני שערים (ספורט) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.

ערן זהבי דורש מפנרבחצה משכורת על סך 2.5 מיליון אירו לעונה ובונוס חתימה בסך מיליון אירו, נכתב בכלי התקשורת. שהתאימה לכל הרצונות והדרישות של זהבי: ערן זהבי, כדורגלן גדול ואיש קטן ובלתי נסבל. בתום משא ומתן ממושך, הנהלת גוואנגז'ו החליטה לשדרג את חוזהו של זהבי. ביקש מפנרבחצ'ה שכר של 2.5 מיליון אירו לעונה

×
×"חלום של ערן ×–×"×'×™ לא ית×'שם לעולם אלא אם כן ×"וא ייתן לו צ אנס ויוותר על מיליונים ×›×"ור×'ל ישראלי ×"ארץ from img.haarets.co.il
ערן זהבי מתקרב לחתימה רשמית בפ.ס.וו איינדהובן והבוקר (שבת) הוא המריא במטוס פרטי להולנד לקראת הצטרפות למועדון הפאר. במהלך השיחות הראשוניות עם הקבוצה הוא הבהיר שברצונו לקבל שכר. מקרה לא נעים, מעבר לפריצה רגילה. לפי החוזה החדש, הכוכב הישראלי ירוויח 12.5 מיליון דולר לעונה. החלוץ יצטרף לפנרבחצ'ה תמורת שכר של 2.5 מיליון יורו לעונה. שכר גבוה, מועדון מפואר שהולך על כל התארים, אתגר גדול, הבטחה להיות שחקן מרכזי בקבוצה, ואפילו מאמן (רוג'ר שמידט. היום חתם ערן זהבי על חוזה בקבוצת הכדורגל הסינית גוואן ג'ו עם שכר אסטרונומי של 60 מיליון שקלים בשנתיים וחצי. קבוצתו הסינית נתנה לו תוספת שכר של 50% בשנתיים הקרובות והציבה עליו תג מחיר של 40 מיליון.

שחקנה של מכבי תל אביב ערן זהבי תועד לעיני מאות אלפי אוהדים מניח יד על ראשו ויד על עיניו וקורא שמע ישראל בפתח המשחק המשמעותי מול 'באזל' בשוויץ במהלכו הבקיע שני שערים (ספורט) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.

כישרונו וחריצותו איפשרו לו לקבל שכר שיצר פער כלכלי והווייתי בלתי נתפש בינו לבינם. שכר גבוה, מועדון מפואר שהולך על כל התארים, אתגר גדול, הבטחה להיות שחקן מרכזי בקבוצה, ואפילו מאמן (רוג'ר שמידט. קיצוצי שכר בליגה הסינית, גם ערן זהבי ייפגע. גוואנגז'ו תוקפת את ערן זהבי, שקיבל הצעה מפ.ס.וו. מקרה לא נעים, מעבר לפריצה רגילה. כשהחליט לחזור לתחנה שנייה באירופה, זה היה ברור שהשכר יפחת משמעותית. זהבי שכר מטוס פרטי, ממתין להתרת החוזה בסין. זכייה נוספת בתואר מלך השערים תעניק לו מיליון דולר. הנבחרת אמורה היתה לטשטש זאת: קבוצתו הסינית נתנה לו תוספת שכר של 50% בשנתיים הקרובות והציבה עליו תג מחיר של 40 מיליון. ערן זהבי חתם הבוקר (שני) על חוזה חדש בקבוצתו גוואנגז'ו r&f לשלוש שנים נוספות. ערן זהבי מתקרב לחתימה רשמית בפ.ס.וו איינדהובן והבוקר (שבת) הוא המריא במטוס פרטי להולנד לקראת הצטרפות למועדון הפאר. שכר הבסיס שלו יהיה הגבוה ביותר בקבוצה וחוזהו כולל גם תוספות על הישגים מקומיים ובאירופה, וכמובן על כיבוש שערים.

החלוץ יצטרף לפנרבחצ'ה תמורת שכר של 25 מיליון יורו לעונה ערן זהבי. זהבי מרוויח שכר שזהה לצמרת משתכרי המעגל השני של צמרת כדורגלני העולם.